Το κινητό, ο νέος "φίλος" μας!👿

Είμαστε σε μια εποχή που πλέον το κινητό είναι για τους περισσότερους ανθρώπους η συντροφιά , η διασκέδαση , και η δουλειά σε πολλές περιπτώσεις.
  Το κινητό είναι ένα πολυεργαλείο που πολλοί άνθρωποι και σε διαφορετικές ηλικίες το έχουν και το χρησιμοποιούν. Μπορεί να είναι το πιο χρήσιμο αλλά έχει καταλήξει να είναι και το πιο εθιστικό πράγμα για όλους μας. Θέλει προσοχή ο χρόνος που αφιερώνουμε στο κινητό ώστε να μην χάνουμε σημαντικό χρόνο για τον εαυτό μας.
  Είχα πιάσει τον εαυτό μου να είναι πάνω από την οθόνη του κινητού πολλές φορές πάνω από 8 ώρες την ημέρα, δεν το καταλάβαινα ομως. Μέχρι που άρχισαν να νιώθω εξάντληση και τα μάτια μου να πονάνε και από τότε αποφασησα με τον εαυτό μου να ελαττώσω αυτή την άσχημη συνήθεια και άρχισα να μειώνω τον χρόνο μου σε σχέση με το κινητό μέχρι που το έφτιαξα στο χρόνο που ήθελα πραγματικά να αφιερώνω (2 ώρες περίπου). 
  Άρχισα να ασχολούμαι περισσότερο με τον εαυτό μου, άρχισα γυμνασικη, το διάβασμα και αφιέρωσα περισσότερο χρόνο στους δικούς μου ανθρώπους και στο κατοικίδιο μου ❤️. Είμαι πλέον περισσότερο ευδιάθετη από τότε που είχα αφήσει μια συσκευή να είναι προτεραιότητα από τη ζωή μου. 
  Ελπίζω να το σκέφτεστε όσοι έχετε αυτή τη συνήθεια να το μειώσετε όσο μπορείτε για να αρχίσετε να ζείτε και εσείς πιο ευτυχισμένοι!!! 

 

Σχόλια

Δημοφιλή Άρθρα