Νέα αρχή στη διατροφή μου! 🍇

Τον τελευταίο χρόνο έχω αλλάξει αρκετά τη διατροφή μου και σε αυτό το διάστημα είδα μεγάλες αλλαγές στο σώμα μου στο μεταβολισμό μου και στη διάθεση μου. Αν θέλεις να χάσεις κάποια παραπάνω κιλά ή να αλλάξεις τρόπο ζωής γενικά θα μπορούσες να συνεχίσεις να διαβάζεις αυτό το άρθρο.
  Το πρώτο και το κύριο πράγμα που άλλαξα ήταν ότι σταμάτησα να αγοράζω πολλά τυποποιημένα και έτοιμα τρόφιμα και άρχισα να φτιάχνω δικές μου παρασκευές (τσάι, χυμό, ψωμί, πίτες, κριτσινια, γλυκά κπλ.). Σίγουρα είναι πολύ καλύτερα και πιο υγιεινά από τα έτοιμα που έχουν στο σούπερ μάρκετ.
  Το δεύτερο πράγμα που άλλαξα είναι να μειώσω την κατανάλωση ζάχαρης και να την αντικαταστήσω με μέλι και στεβια* προσοχή: κοιτάζω την συσκευασία της στεβιας να γράφει 0 θερμηδες και 0 υδατάνθρακες (ιδανική η υγρή στεβια). Ήταν ένας εύκολος τρόπος για μένα να κόψω όσο περισσότερο γίνεται την ζάχαρη από την ζωή μου και δεν στερήθηκα και τα γλυκάκια μου.
  Τρίτον ελαττώσα αρκετά το αλεύρι (ειδικά το λευκό) και το αντικαταστήσα με λαχανικά. Τώρα θα μου πεις, πως γίνεται αυτό; Είναι αρκετά εύκολο. Αντί για μακαρόνια έκοβα καρότα ή κολοκύθι ή αγγούρι συνήθως (φυσικά μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ότι μα ότι λαχανικό θέλουμε) όσο πιο κοντά στην μορφή μακαρόνι και έβαζα από πάνω ότι θα έβαζα και στην μακαρονάδα μου ( μια σάλτσα, τυρί, κιμά κπλ.). Έτσι έτρωγα ένα γεύμα πλήρες χωρίς να επιβαρύνω με θερμήδες το γεύμα μου. Επίσης αντί για μια Αραβική πίτα ή πίτα για σουβλάκι προτιμούσα να τυλίξω το σουβλάκι μου, το κοτοπουλάκι μου ή τα αλλαντικά μου με 2 φύλλα μαρούλι ή λάχανο. Ήταν το ίδιο γευστικό και νόστιμο γεύμα όπως και με τις πίτες όμως με πλιν 120 θερμήδες.
  Τέταρτον προτιμούσα αν ήθελα οπωσδήποτε να φάω κάποια έτοιμη σάλτσα ή αναψυκτικό να αγοράσω zero ή light προϊόντα.
  Και πέμπτον άρχισα να βάζω στο μισό μου πιάτο μόνο φρούτα και λαχανικά. Έτσι έκανα πιάτα πιο χρωματιστά και με πολλές βιταμίνες 😊.
  Εδώ γράφω την προσωπική μου πείρα και δεν είμαι διατροφολόγος. Φυσικά καλό είναι αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα υγείας ή για καλύτερη σιγουριά να ρωτήσουμε τον διατροφολόγο μας όπως έκανα και γω μέχρι να μάθω πως πρέπει να φροντίζω το σώμα μου σωστά.
  Ελπίζω να βοήθησα και να βρήκατε χρήσιμα όσα μοιράστηκα μαζί σας. 

  

Σχόλια

Δημοφιλή Άρθρα